روش‌های سنتی کاهش علائم کولیک نوزادش

برای آن دسته از والدینی که هرگز تصور نمی کردند نوزادان و کودکان نوپا بیمارشان می توانند با مراقبت های کایروپراکتیک کمک شوند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که کمی تجدید نظر کنند. به خصوص وقتی داستان نشاط آور یک مادر جدید از نیوجرسی و دختر بچه اش در نظر گرفته می شود.

ژان، یک گفتاردرمانگر 31 ساله، با روش‌های سنتی کاهش علائم کولیک نوزادش شانسی نداشت. پس از اینکه رژیم روزانه پروبیوتیک های کودکان هنوز نتوانست به نوزاد اما کمک کند، ژان با پزشک کایروپراکتیک خودش مشورت کرد.

فقط یک بار ملاقات با دکتر لورا تانیس متخصص کایروپراکتیک اطفال تایید شده طول کشید تا ژان نتایج فوری را ببیند.

دکتر تانیس، یکی از حامیان بزرگ بنیاد پیشرفت کایروپراکتیک، می‌گوید: «در اولین ملاقات، زمانی که به آرامی ستون فقرات اِما را تنظیم می‌کردم، گریه‌های هیستریک او متوقف شد و بدنش بلافاصله آرام شد.

دکتر تانیس می‌گوید: «با گذشت هفته‌ها، رفتار اما از گریه به لبخند تغییر کرد.

ژان تنها فردی نیست که مدافع مراقبت های کایروپراکتیک برای کودکان است. مطالعات اخیر نتایج مشابهی را در استفاده از مراقبت های کایروپراکتیک برای درمان قولنج نوزادان نشان می دهد. تحقیقات انجام شده توسط مرکز بیومکانیک و دانشگاه اودنسه دانمارک نشان داد که دستکاری ستون فقرات به طور موثر میزان گریه ساعتی را در نوزادان کولیکی کاهش می دهد. مطالعه دیگری که در سال 2012 از کالج انگلیسی-اروپایی کایروپراکتیک انجام شد، نتایج مثبتی نیز یافت.

سردرد یا خستگی ناشی از انجام کار نزدیک

فعال ماندن کلید یک سبک زندگی باکیفیت است - چه شرکت در یک رویداد ورزشی، چه در یک استراحتگاه یا صرفاً با دوستان در هنگام ناهار ملاقات کنید. اما نمی توان انکار کرد که اگر نتوانید به وضوح ببینید، مقدار زیادی از این «کیفیت» را از دست می دهید.
اگر شما مانند بسیاری از افراد بالای 40 سال هستید که در تلاش برای تمرکز بر روی اشیاء نزدیک یا چاپ کوچک هستند - از جمله همه چیز از تلفن های هوشمند گرفته تا منوی رستوران ها - ممکن است دچار مشکل بینایی شده باشید که به نام پیرچشمی شناخته می شود.
پیرچشمی از دست دادن تدریجی توانایی چشم برای تمرکز فعال بر روی اجسام نزدیک است. این بیماری با سیر طبیعی پیری - عموماً در حدود 40 سالگی - رخ می دهد و به نوعی اصلاح بینایی نیاز دارد.
علائم رایج عبارتند از:
* نیاز به نگه داشتن مطالب خواندن در فاصله بازو
* تاری دید در فاصله خواندن عادی
* سردرد یا خستگی ناشی از انجام کار نزدیک
آشنا بنظر رسیدن؟
متخصص مراقبت از چشم شما می تواند به انتخاب بهترین و راحت ترین گزینه تصحیح بینایی برای شما کمک کند. اما یک گزینه موثر برای اصلاح پیرچشمی، لنزهای تماسی چند کانونی ویژه طراحی شده است.
به عنوان مثال، لنزهای تماسی Air Optix Aqua Multifocal، نه تنها می توانند دید واضحی را ارائه دهند، بلکه به راحتی در برنامه روزانه شما قرار می گیرند - چه در محل کار، چه در خانه، چه در محل کار یا حتی در حال انجام ورزش. همه اینها در حالی که راحتی تمام روز را فراهم می کند و به شما کمک می کند بهترین ظاهر خود را داشته باشید.
هنگام انتخاب لنزهای تماسی چند کانونی:
صبور باشید: مغز باید یاد بگیرد که چگونه با نسخه های جدید یا متفاوت لنزهای تماسی سازگار شود. از آنجایی که لنزهای تماسی Air Optix Aqua Multifocal برای کمک به تصحیح مشکلات بینایی در تمام فواصل، نزدیک تا دور طراحی شده‌اند، اصلاح پیرچشمی به زمان نیاز دارد.
بدانید چه چیزی باید انتظار داشته باشید: متخصص مراقبت از چشم شما می تواند به شما کمک کند تا در مورد فرآیند تناسب، که در دستیابی به رضایت بینایی مهم است، درک کنید و انتظارات خود را تعیین کنید. این شامل آزمایش لنزهای تماسی در طول یک تا دو هفته است.
راحتی در تمام روز مهم است: ماده ای که لنزهای تماسی از آن ساخته شده اند مهم است. بنابراین حتماً با ECP خود در مورد لنزهایی که از موادی ساخته شده‌اند که نشان داده شده است راحتی خود را حتی پس از پایان یک ماه استفاده حفظ می‌کنند، مشورت کنید، که کلید رضایت شماست.
برای اطلاعات بیشتر در مورد پیرچشمی یا لنزهای تماسی چند کانونی، یا دانلود کوپنی برای آزمایش رایگان لنزهای تماسی Air Optix Aqua Multifocal

غذاهای جدید و هیدراته

برای بسیاری از آمریکایی ها، فصل تعطیلات است، که به معنای سفرهای جاده ای طولانی و رفت و آمدهای فرودگاهی برای بازدید از خانواده، دوستان و مقاصد هیجان انگیز در میان است. بعد از اینکه در نهایت اتاق هتل خود را چک کردید، زمان استراحت در استخر، گفتگوهای آرام در هنگام شام یا گشت و گذار با دوستان قدیمی و جدید است. اما، بیایید صادق باشیم، همه چیزهایی که با تعطیلات شما همراه است شامل سواحل شنی سفید و نوشیدنی های استوایی با چترهای کوچک نیست.

گاهی اوقات سفر می تواند یک مصیبت باشد – تغییر منطقه زمانی، امتحان کردن غذاهای جدید و هیدراته نماندن. در مواردی، این گونه ها می توانند برای برخی افراد منجر به یبوست شوند.

کارشناس سفر بین‌المللی و نویسنده پرفروش، Joel Widzer، Psy.D، موافق است و اضافه می‌کند: «حتی زمانی که مسافران با خیال راحت به مقصد خود می‌رسند، اغلب تأثیرات احتمالی غذاهای مختلف و غذاهای محلی را پیش‌بینی نمی‌کنند. من همیشه پیشنهاد می‌کنم که یک ملین همراه خود داشته باشند تا مطمئن باشند.»

برای جلوگیری از ابتلا به معده درد و مشکلات یبوست، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

• هیدراته بمانید.
• وعده های غذایی متعادل بخورید.
• میل به دفع مدفوع را نادیده نگیرید.

این توصیه نه تنها برای سفر توصیه می شود، بلکه تمرین خوبی است که در خانه نیز رعایت شود. با این حال، اگر هنوز یبوست دارید، قرص Senokot را امتحان کنید. محصولات Senokot حاوی یک ماده ملین گیاهی طبیعی است که باعث تسکین ملایم و یک شبه یبوست های گاه به گاه می شود، به علاوه برای بیش از 55 سال توسط پزشکان و داروسازان توصیه شده است. تبلت های Senokot TO GO، یک بسته کوچک از چهار تبلت، یکی از همراهان ضروری سفر هستند که وارد فصل تعطیلات می شویم. آنها راحت و ظریف هستند. لطفا قبل از استفاده برچسب کامل محصول را بخوانید.

قرص های لاغری و کافئین

جراح عروق دکتر دیوید اچ. استون از مرکز پزشکی Dartmouth-Hitchcock - همچنین یکی از اعضای انجمن جراحی عروق - توصیه های مهمی را به بزرگسالانی که نگران خطر سکته مغزی هستند ارائه می دهد: خواب ضعیف یکی از عواملی است که می تواند منجر به سکته شود. سکته.

استون توضیح داد: «تحقیقات نشان می‌دهد که کمتر از شش ساعت در شب، خطر علائم سکته مغزی را در میان افراد میانسال تا مسن‌تر که وزن طبیعی و خطر آپنه انسدادی خواب داشتند، چهار برابر افزایش می‌دهد.» کمبود خواب باعث افزایش التهاب، فشار خون و ترشح برخی هورمون‌ها می‌شود که واکنش استرس بیشتری ایجاد می‌کند که خطر سکته مغزی را افزایش می‌دهد.

استون برای استراحت بهتر وسایل خواب زیر را پیشنهاد می کند:

• برای داشتن حداکثر حمایت از ستون فقرات و بدن و همچنین سهولت حرکت از یک تخت راحت و سفت استفاده کنید. برای افرادی که درد مزمن را مدیریت می کنند، یک تخت آب گرم، تخت هوا یا تشک فوم، یک پتوی برقی یا یک پد تشک با حرارت کم یا یک پد تشک پشمی که گرما را تامین می کند، در نظر بگیرید. همه گزینه ها به ویژه برای شب های خنک یا مرطوب مفید هستند.

• به خاطر داشته باشید که دمای بالای 75 درجه یا کمتر از 54 می تواند خواب را مختل کند. محققان اتاق‌های سردتر را به جای گرم‌تر پیشنهاد می‌کنند. در صورت لزوم، از بخارساز یا مرطوب کننده استفاده کنید، زیرا گرمای مرطوب به طور کلی منجر به خواب بهتر می شود. فضای اطراف تخت را خالی کنید، فقط وسایل ضروری را روی پاتختی قرار دهید.

• از مصرف مواد محرک مانند سیگار، قرص های لاغری و کافئین خودداری کنید.

• حداقل یک ساعت قبل از خواب از وسایل الکترونیکی خودداری کنید زیرا تمایل دارند ریتم خواب را مختل کنند.

• قبل از خواب از داروهای ادرارآور اجتناب کنید. به جز مواردی که پزشک به شما توصیه کرده است که مایعات را افزایش دهید، قبل از به خواب رفتن میزان مصرف مایعات را کاهش دهید. همچنین سعی کنید درست قبل از خواب غذا نخورید، اما یک لیوان شیر خوب است.

• برای آرام شدن، فصلی از کتاب را بخوانید یا حمام آب گرم بگیرید. برای به خواب رفتن، تکنیک های حواس پرتی مانند شمارش معکوس یا نوارهای آرامش را امتحان کنید.

• هر روز در ساعت معینی به رختخواب بروید و بیدار شوید. چرت بعد از ظهر قابل قبول است، اما از چرت زدن بعد از شام خودداری کنید.

• از روزهای آفتابی با گذراندن وقت در خارج از منزل برای تنظیم ساعت داخلی بدن خود لذت ببرید. در صورت امکان، در طول روز در همان زمان (نه قبل از خواب!) ورزش کنید.

• ساعت خواب خود را تنظیم مجدد کنید. هر روز یک ساعت زودتر یا دیرتر به رختخواب بروید تا زمانی که به ساعتی که می خواهید بخوابید برسید.

دوره طبیعی پیری

فعال ماندن کلید یک سبک زندگی با کیفیت است، به خصوص با افزایش سن. سرگرمی‌ها و فعالیت‌ها می‌توانند خون زندگی ما باشند، چه لذت بردن از یک رویداد ورزشی زنده، چه لذت بردن در تعطیلات یا صرفاً قرار گذاشتن با دوستان برای ناهار و داستان‌های تجاری. اما سلامتی ما نیز نقش دارد، و نمی‌توان انکار کرد که اگر نتوانید به وضوح ببینید، مقدار زیادی از این «کیفیت» را از دست می‌دهید.

اگر شما مانند بسیاری از بزرگسالان بالای 40 سال هستید که در تلاش برای تمرکز بر روی اشیاء نزدیک یا چاپ کوچک هستند - از جمله همه چیز از تلفن های هوشمند و صفحه نمایش کامپیوتر گرفته تا منوی رستوران ها - ممکن است دچار مشکل بینایی شده باشید که به نام پیرچشمی شناخته می شود.

پیرچشمی در طول دوره طبیعی پیری زمانی رخ می دهد که چشم ها به تدریج توانایی خود را برای تمرکز روی اشیاء نزدیک از دست می دهند. به طور معمول پیرچشمی در بزرگسالان در حدود سن 40 سالگی دیده می شود و به نوعی اصلاح بینایی نیاز دارد. علائم عبارتند از سردرد یا خستگی مفرط ناشی از کار نزدیک، نگه داشتن مطالب خواندن در طول بازو یا تجربه تاری دید در فاصله طبیعی.

اگر این مسائل آشنا به نظر می رسد، باید با متخصص چشم خود در مورد گزینه های اصلاح بینایی مشورت کنید. یکی از این گزینه‌ها برای اصلاح پیرچشمی - که هم راحت و هم موثر است - لنزهای تماسی چند کانونی ویژه طراحی شده‌اند. به عنوان مثال، لنزهای تماسی Air Optix Aqua Multifocal دید واضحی را ارائه می دهند و در عین حال به راحتی در برنامه روزانه شما قرار می گیرند.

توصیه های زیر را هنگام انتخاب لنزهای تماسی چند کانونی به خاطر بسپارید:

صبور باشید: به خاطر داشته باشید که مغز شما باید یاد بگیرد که چگونه با یک نسخه جدید سازگار شود. لنزهای تماسی Air Optix Aqua Multifocal برای کمک به تصحیح مشکلات بینایی در تمام فواصل، اعم از دور و نزدیک، طراحی شده اند، بنابراین اصلاح پیرچشمی زمان بر است.

بدانید چه انتظاری دارید: از پرسیدن سؤالات تردید نکنید تا متخصص مراقبت از چشم شما (ECP) بتواند به شما در درک فرآیند مناسب و تعیین انتظارات مناسب کمک کند. بیشتر متخصصان توصیه می کنند لنزهای تماسی را در طول یک تا دو هفته برای رضایت و راحتی بهینه آزمایش کنید.

راحتی در تمام روز مهم است: ماده ای که لنزهای تماسی از آن ساخته شده اند مهم است. در مورد این موضوع با ECP خود صحبت کنید تا لنزهایی را پیدا کنید که از موادی ساخته شده اند که توانایی حفظ راحتی خود را حتی پس از پایان یک ماه استفاده نشان داده است.

بیماران و مراقبان

روند طی دهه گذشته توانایی آمریکایی ها برای تنظیم برنامه های تلویزیونی واقعی مورد علاقه خود و رای دادن به اینکه چه کسی باید به دور بعدی راه یابد، بوده است.

با این حال، جدیدترین روند این است که شما می‌توانید در مورد چیزی بسیار مهم‌تر تصمیم بگیرید: مؤسسه تحقیقاتی پیامدهای بیمار محور (PCORI) برای پاسخ به برخی از سؤالات مراقبت‌های بهداشتی که برای بیماران مهم‌تر است، کدام پیشنهادها را تأمین مالی کند.

اغلب اوقات، بیماران و مراقبان آنها در مورد گزینه های پیشگیری، تشخیص و درمان شرایط مختلف حدس می زنند. این سوالات باقی می مانند زیرا تحقیقات هنوز به آنها پاسخ نداده است. PCORI برای رسیدگی به این مشکل با تأمین مالی تحقیقات برای ارائه شواهد مورد نیاز به بیماران، مراقبان و پزشکان آنها برای تصمیم گیری که منعکس کننده ترجیحات آنها باشد، ایجاد شد.

دامنه سؤالاتی که باید از طریق تحقیقات با کیفیت بالا مورد بررسی قرار گیرند بی پایان است. PCORI صدها پیشنهاد تحقیقاتی را دریافت می‌کند، اما فقط به آنهایی کمک مالی می‌کند که به احتمال زیاد باعث بهبود عملکرد و نتایج بیمار می‌شوند.

PCORI یک رویکرد منحصر به فرد برای شناسایی این پروژه ها اتخاذ می کند - از بیماران و سایرین از سراسر جامعه مراقبت های بهداشتی می خواهد تا با دانشمندان در بررسی پیشنهادات همکاری کنند. PCORI این کار را از طریق یک سیستم برنامه باز انجام می دهد، سپس اعضای عمومی را برای خدمت در پانل های بررسی برنامه انتخاب و آموزش می دهد. این بازبینان تجربه ارزشمند و درک چالش‌هایی را که بیماران با آن روبرو هستند به ارمغان می‌آورند.

Sue Sheridan، مدیر مشارکت بیمار PCORI، می گوید: «ادغام شور و شوق و تجربه باورنکردنی بیماران و مراقبان در انتخاب پروژه های تحقیقاتی، پایه و اساس تولید اطلاعاتی است که همه ما می توانیم از آن برای تصمیم گیری استفاده کنیم.

بیماران PCORI و سایر بازبینان ذینفعان یک بررسی آنلاین از حداکثر 10 پیشنهاد انجام می دهند. آنها سپس با داوران علمی ملاقات می کنند تا توصیه هایی در مورد اینکه کدام پیشنهادها باید تامین شود. PCORI بر اساس ورودی خود تصمیمات نهایی را می گیرد.

"این یک تجربه ارزشمند بود." کریستال براون تاتوم، یک مدافع بیمار در هیوستون، تگزاس، که اخیراً به عنوان داور شرکت کرده است، گفت. "همه در پانل می خواستند افکار من را بشنوند. آنها از چیزی که بیماران به پانل آورده بودند قدردانی کردند.»

PCORI امیدوار است که جامعه ای متنوع از بازبینان ایجاد کند که می توانند به شناسایی پروژه های بیمار محور که احتمالاً شواهد مفید و واقعی را ارائه می دهند کمک کنند.

کیم بیلی، مدیر تحقیقات خانواده های ایالات متحده آمریکا، یک سازمان حمایت از بیمار مستقر در واشنگتن، در مورد تجربه بازبینی خود گفت: "نکته مهم در مورد PCORI این است که آنها آموزش می دهند، و این واقعا برای من مفید بود." "این باعث شد که احساس کنم به روند بررسی آماده شده ام."

اگر می‌خواهید به شکل‌دهی آینده تحقیقاتی که برای کمک به بیماران در تصمیم‌گیری بهتر مراقبت‌های بهداشتی طراحی شده است کمک کنید، برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درخواست برای بازبینی، از وب‌سایت PCORI، pcori.org دیدن کنید.

روزانه میوه و سبزیجات

طبق گفته جراح ارشد عروق در بیمارستان های سنت لوک روزولت در نیویورک، نیویورک، دونا مندز، دکتر دانا مندز، دکتر به عنوان یکی از اعضای انجمن جراحی عروق، مندز دانش دست اولی دارد، تقریباً 795000 سکته در ایالات متحده رخ می دهد. و سلامت عروق

بهبود سلامت و کاهش خطر سکته مغزی به سادگی تغییر سبک زندگی، به ویژه رژیم غذایی است. اجتناب از سکته به معنای اجتناب از آسیب احتمالی و مرگ احتمالی است. به عنوان مثال، تغییر ساده به یک رژیم غذایی مدیترانه ای، کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) را کاهش می دهد، که کلسترول «بد» است که احتمالاً باعث ایجاد رسوبات چربی در رگ ها می شود.

رژیم غذایی مدیترانه ای شامل:

• روغن زیتون یا کانولا به عنوان یک جایگزین سالم برای کره و مارگارین. روغن زیتون را می توان در پخت و پز، غوطه ور کردن و حتی روی نان یا ساندویچ به عنوان اسپری استفاده کرد.

• هفت تا 10 وعده روزانه میوه و سبزیجات. تا حد امکان محصولات تازه و فصلی را انتخاب کنید. اگر دوست دارید در طول روز یا در محل کار تنقلات بخورید، محصولات را به قطعات کوچک برش دهید و در یخچال نگهداری کنید.

• نان سبوس دار، غلات و ماکارونی. در واقع، بیشتر از محصولات سبوس دار، از جمله برنج، در اطراف استفاده کنید. همچنین در صورت امکان، دیپ های ارگانیک را برای نان انتخاب کنید.

• آجیل سالم. اینها عبارتند از بادام بدون نمک، بادام هندی، پسته و گردو - محدود به یک مشت در روز. از کره بادام زمینی طبیعی بدون هیچ گونه چربی هیدروژنه اضافه شده استفاده کنید.

• بدون نمک. برای مزه دار کردن غذا یا اضافه کردن طعم اضافی به جای نمک از گیاهان و ادویه ها استفاده کنید.

• ماهی و مرغ تازه یک تا دو بار در هفته. ماهی های چرب مانند ماهی تن، سالمون، قزل آلا، ماهی خال مخالی و شاه ماهی کمتر مصرف کنید. بر خلاف سرخ کردن ماهی، کباب کردن بهترین روش برای تهیه ماهی است. از خوردن یا پختن با پوست مرغ خودداری کنید.

• گوشت قرمز، اما فقط چند بار در هفته. به خاطر داشته باشید که یک قسمت باید به اندازه یک دسته کارت باشد. از مصرف گوشت های شور و پرچرب خودداری کنید.

• محصولات لبنی کم چرب مانند شیر بدون چربی، ماست بدون چربی و پنیر کم چرب.

• اگر پزشک شما اجازه دهد، می توانید یک لیوان شراب در هنگام شام میل کنید.

فلج از خواب

هنگامی که گرگ شپرد، بازیکن خردسال تیم شیکاگو وایت ساکس، مصدومیت ورزشی خود را که در سال 2000 زندگی خود را تغییر داد، به یاد می آورد، جایی که در تعقیب یک توپ مگس به دیوار سمت چپ مرکز زمین کوبید، سخنان او ساده است.

"دیوار پیروز شد."

صبح روز بعد، شپرد تقریباً فلج از خواب بیدار شد. شپرد می‌گوید: «نمی‌توانستم بدنم را از تخت بلند کنم، سرم را بچرخانم یا بازوی راستم را حرکت دهم. طبیعتاً همسرش در آن زمان می خواست فوراً او را به اورژانس برساند. اما شپرد چیز دیگری در ذهن داشت.

او به یاد می آورد: «به او گفتم که «دفتر تلفن را باز کند و برای من یک متخصص کایروپراکتیک پیدا کند.»

اگرچه شپرد ممکن است در آن زمان متوجه نشده باشد، این تصمیم یک تغییر بازی بود.

این ورزشکار جوان به دلیل غیبت طولانی در حالی که مجبور به بهبودی شده بود، از دست دادن شغل خود وحشت داشت. تیم شپرد پس از ملاقات اولیه با یک متخصص کایروپراکتیک، او را برای نظر دوم نزد یک جراح گردن و ستون فقرات فرستاد. جراح جراحی را برای ترمیم آسیب ناشی از برخورد در گردنش توصیه کرد، اما شپرد ترجیح داد به پزشک کایروپراکتیک خود ادامه دهد.

شپرد می‌گوید: «وقتی او پشت سر من را به جای خود بازگرداند، بازویم شروع به کار کرد. چند روز بعد، توانستم سرم را بچرخانم و سطح درد من به شدت کاهش یافت. شگفت زده شدم."

پس از آن، او هرگز یک بازی را در تمام فصل از دست نداد.

اکنون، دلیل اینکه شپرد می‌داند که «پس‌سر» به قسمت پشتی جمجمه اشاره دارد که با ستون فقرات گردنی مفصل می‌شود این است که - پس از سال‌ها مربیگری و صحبت‌های انگیزشی پس از پایان دوران حرفه‌ای‌اش در بیسبال - شپرد در واقع به دنبال رویایی است که در آن نگه داشته است. پشت ذهن او از زمان سقوط. او به تازگی اولین سال تحصیلی خود را در کالج کایروپراکتیک به پایان رساند و به جمع ورزشکاران دیگری مانند جری رایس، اسطوره NFL، به عنوان حامی بزرگ بنیاد پیشرفت کایروپراکتیک پیوست.

جراح عروق در مرکز پزشکی

به گفته دیوید اچ استون، دکتر جراح عروق در مرکز پزشکی Dartmouth-Hitchcock و عضو انجمن جراحی عروق، خواب ضعیف یکی از عواملی است که می تواند منجر به سکته شود.
دکتر استون گفت: «تحقیقات نشان می‌دهد که کمتر از شش ساعت در شب، خطر علائم سکته مغزی را در میان افراد میانسال تا مسن‌تر که وزن طبیعی داشتند و خطر آپنه انسدادی خواب پایینی داشتند، چهار برابر افزایش می‌دهد.» کمبود خواب باعث افزایش التهاب، فشار خون و ترشح برخی هورمون‌ها می‌شود که واکنش استرس بیشتری ایجاد می‌کند که خطر سکته مغزی را افزایش می‌دهد.
نکاتی برای خواب خوب:
* یک تخت راحت و محکم برای حمایت از ستون فقرات و بدن و سهولت حرکت تهیه کنید. افراد مبتلا به درد مزمن می توانند از یک تخت آب گرم، تخت هوا یا تشک فوم استفاده کنند. یک پتوی برقی یا تشک روی حرارت کم یا یک پد تشک پشمی که گرما را تامین می کند برای شب های خنک یا مرطوب مفید است.
* دمای بالاتر از 75 درجه یا کمتر از 54 خواب را مختل می کند. محققان اتاق‌های سردتر را به جای گرم‌تر پیشنهاد می‌کنند. در صورت نیاز از دستگاه بخور یا مرطوب کننده استفاده کنید زیرا گرمای مرطوب منجر به خواب بهتر می شود. فضای خالی اطراف تخت را خالی کنید و فقط وسایل ضروری را روی میز خواب قرار دهید.
* از مصرف محرک هایی مانند سیگار، قرص های لاغری و کافئین خودداری کنید.
* یک ساعت قبل از رفتن به رختخواب از وسایل الکترونیکی خودداری کنید زیرا ریتم خواب را مختل می کنند.
* از مصرف دیورتیک ها قبل از خواب اجتناب کنید. مگر اینکه پزشک به شما توصیه کند مایعات را افزایش دهید، قبل از خواب آنها را کاهش دهید. خوردن قبل از خواب توصیه نمی شود. یک لیوان شیر گرم قبل از خواب قابل قبول است.
* برای آرام شدن، فصلی از کتاب را بخوانید یا حمام آب گرم بگیرید. برای به خواب رفتن، حواس پرتی را امتحان کنید. معکوس بشمارید یا نوارهای آرامش بخش را امتحان کنید.
* هر روز در یک ساعت مشخص به رختخواب بروید و از خواب بیدار شوید. چرت بعد از ظهر مجاز است، اما نه بعد از شام.
* در روزهای آفتابی بیرون بروید تا ساعت درونی بدنتان را تنظیم کنید. در طول روز در زمان مشخصی ورزش کنید اما نه قبل از خواب.
* ساعت خواب خود را تنظیم مجدد کنید. هر روز یک ساعت زودتر یا دیرتر به رختخواب بروید تا زمانی که به ساعتی که می خواهید بخوابید برسید.

مراقبت های پیشگیرانه

بدون شک شما شروع به شنیدن در مورد بازار بیمه سلامت جدید کرده اید، بخش مهمی از قانون مراقبت های بهداشتی که از اول اکتبر برای تجارت باز می شود. اما احتمالاً هنوز سؤالاتی دارید. خوب، ما پاسخ هایی داریم.
بهترین مکان برای آخرین و دقیق ترین اطلاعات در بازار، وب سایت به روز شده HealthCare.gov است. در این سایت می توانید یاد بگیرید که چیست، چه کسی می تواند برای بیمه نامه اقدام کند، چگونه بیمه شود، چگونه هزینه های خود را کاهش دهید و موارد دیگر. بازار به شما کمک می کند بیمه درمانی متناسب با بودجه شما و نیازهای شما را بیابید، با دردسر کمتر. اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، اطلاعاتی نیز برای شما وجود دارد.
مهم نیست در کجا زندگی می کنید، می توانید از برنامه های بهداشتی خصوصی بیمه بخرید که مجموعه ای جامع از مزایا را پوشش می دهد، از جمله ویزیت پزشک، اقامت در بیمارستان، مراقبت های پیشگیرانه و نسخه ها. و برنامه‌های موجود در بازار نمی‌توانند به دلیل شرایطی که از قبل وجود دارد، پوشش شما را رد کنند.
با یک برنامه، همچنین می‌توانید ببینید آیا واجد شرایط Medicaid یا برنامه بیمه سلامت کودکان هستید یا پس‌اندازهایی که می‌توانید بلافاصله برای کاهش حق بیمه سلامت خود استفاده کنید.
شروع ثبت نام از 1 اکتبر 2013.
برای آماده شدن به HealthCare.gov مراجعه کنید
می‌توانید اطلاعات مربوط به خود را بخوانید، چک‌لیست‌ها را چاپ کنید و ویدیوها را تماشا کنید تا به شما کمک کند برای درخواست و ثبت‌نام آماده شوید.
شما و خانواده‌تان می‌توانید همه طرح‌های بهداشتی واجد شرایط را در منطقه خود بررسی کنید و زمانی که آماده شدید، درخواستی را پر کنید. شما می‌توانید با اطلاعات بهتر، از جمله جزئیات در مورد مزایا و قیمت‌ها که به زبانی واضح و قابل درک ارائه شده است، کنترل را در دست بگیرید، بنابراین قبل از انتخاب، می‌دانید حق بیمه، فرانشیزها و سایر هزینه‌های شما چقدر خواهد بود.
هنگامی که در مورد یک برنامه تصمیم گرفتید، نیازی به رفتن به جای دیگری ندارید. از اکتبر، می‌توانید برای پوششی که از ۱ ژانویه ۲۰۱۴ شروع می‌شود، مستقیماً در Marketplace ثبت‌نام کنید.
کمک می خواهید یا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟
شما می توانید در یک گفتگوی اینترنتی در وب سایت شرکت کنید. یا با شماره رایگان 1-800-318-2596 تماس بگیرید تا با یک نماینده خدمات مشتری صحبت کنید و افرادی در جامعه شما خواهند بود که می توانند در انتخاب شما کمک کنند.
اکنون از HealthCare.gov دیدن کنید تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد بازار دریافت کنید. 1 اکتبر برگردید، یک درخواست را پر کنید و ثبت نام کنید. به همین راحتی است.
تهیه شده توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی.