دوره طبیعی پیری

فعال ماندن کلید یک سبک زندگی با کیفیت است، به خصوص با افزایش سن. سرگرمی‌ها و فعالیت‌ها می‌توانند خون زندگی ما باشند، چه لذت بردن از یک رویداد ورزشی زنده، چه لذت بردن در تعطیلات یا صرفاً قرار گذاشتن با دوستان برای ناهار و داستان‌های تجاری. اما سلامتی ما نیز نقش دارد، و نمی‌توان انکار کرد که اگر نتوانید به وضوح ببینید، مقدار زیادی از این «کیفیت» را از دست می‌دهید.

اگر شما مانند بسیاری از بزرگسالان بالای 40 سال هستید که در تلاش برای تمرکز بر روی اشیاء نزدیک یا چاپ کوچک هستند - از جمله همه چیز از تلفن های هوشمند و صفحه نمایش کامپیوتر گرفته تا منوی رستوران ها - ممکن است دچار مشکل بینایی شده باشید که به نام پیرچشمی شناخته می شود.

پیرچشمی در طول دوره طبیعی پیری زمانی رخ می دهد که چشم ها به تدریج توانایی خود را برای تمرکز روی اشیاء نزدیک از دست می دهند. به طور معمول پیرچشمی در بزرگسالان در حدود سن 40 سالگی دیده می شود و به نوعی اصلاح بینایی نیاز دارد. علائم عبارتند از سردرد یا خستگی مفرط ناشی از کار نزدیک، نگه داشتن مطالب خواندن در طول بازو یا تجربه تاری دید در فاصله طبیعی.

اگر این مسائل آشنا به نظر می رسد، باید با متخصص چشم خود در مورد گزینه های اصلاح بینایی مشورت کنید. یکی از این گزینه‌ها برای اصلاح پیرچشمی - که هم راحت و هم موثر است - لنزهای تماسی چند کانونی ویژه طراحی شده‌اند. به عنوان مثال، لنزهای تماسی Air Optix Aqua Multifocal دید واضحی را ارائه می دهند و در عین حال به راحتی در برنامه روزانه شما قرار می گیرند.

توصیه های زیر را هنگام انتخاب لنزهای تماسی چند کانونی به خاطر بسپارید:

صبور باشید: به خاطر داشته باشید که مغز شما باید یاد بگیرد که چگونه با یک نسخه جدید سازگار شود. لنزهای تماسی Air Optix Aqua Multifocal برای کمک به تصحیح مشکلات بینایی در تمام فواصل، اعم از دور و نزدیک، طراحی شده اند، بنابراین اصلاح پیرچشمی زمان بر است.

بدانید چه انتظاری دارید: از پرسیدن سؤالات تردید نکنید تا متخصص مراقبت از چشم شما (ECP) بتواند به شما در درک فرآیند مناسب و تعیین انتظارات مناسب کمک کند. بیشتر متخصصان توصیه می کنند لنزهای تماسی را در طول یک تا دو هفته برای رضایت و راحتی بهینه آزمایش کنید.

راحتی در تمام روز مهم است: ماده ای که لنزهای تماسی از آن ساخته شده اند مهم است. در مورد این موضوع با ECP خود صحبت کنید تا لنزهایی را پیدا کنید که از موادی ساخته شده اند که توانایی حفظ راحتی خود را حتی پس از پایان یک ماه استفاده نشان داده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.