روش‌های سنتی کاهش علائم کولیک نوزادش

برای آن دسته از والدینی که هرگز تصور نمی کردند نوزادان و کودکان نوپا بیمارشان می توانند با مراقبت های کایروپراکتیک کمک شوند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که کمی تجدید نظر کنند. به خصوص وقتی داستان نشاط آور یک مادر جدید از نیوجرسی و دختر بچه اش در نظر گرفته می شود.

ژان، یک گفتاردرمانگر 31 ساله، با روش‌های سنتی کاهش علائم کولیک نوزادش شانسی نداشت. پس از اینکه رژیم روزانه پروبیوتیک های کودکان هنوز نتوانست به نوزاد اما کمک کند، ژان با پزشک کایروپراکتیک خودش مشورت کرد.

فقط یک بار ملاقات با دکتر لورا تانیس متخصص کایروپراکتیک اطفال تایید شده طول کشید تا ژان نتایج فوری را ببیند.

دکتر تانیس، یکی از حامیان بزرگ بنیاد پیشرفت کایروپراکتیک، می‌گوید: «در اولین ملاقات، زمانی که به آرامی ستون فقرات اِما را تنظیم می‌کردم، گریه‌های هیستریک او متوقف شد و بدنش بلافاصله آرام شد.

دکتر تانیس می‌گوید: «با گذشت هفته‌ها، رفتار اما از گریه به لبخند تغییر کرد.

ژان تنها فردی نیست که مدافع مراقبت های کایروپراکتیک برای کودکان است. مطالعات اخیر نتایج مشابهی را در استفاده از مراقبت های کایروپراکتیک برای درمان قولنج نوزادان نشان می دهد. تحقیقات انجام شده توسط مرکز بیومکانیک و دانشگاه اودنسه دانمارک نشان داد که دستکاری ستون فقرات به طور موثر میزان گریه ساعتی را در نوزادان کولیکی کاهش می دهد. مطالعه دیگری که در سال 2012 از کالج انگلیسی-اروپایی کایروپراکتیک انجام شد، نتایج مثبتی نیز یافت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.