غذاهای جدید و هیدراته

برای بسیاری از آمریکایی ها، فصل تعطیلات است، که به معنای سفرهای جاده ای طولانی و رفت و آمدهای فرودگاهی برای بازدید از خانواده، دوستان و مقاصد هیجان انگیز در میان است. بعد از اینکه در نهایت اتاق هتل خود را چک کردید، زمان استراحت در استخر، گفتگوهای آرام در هنگام شام یا گشت و گذار با دوستان قدیمی و جدید است. اما، بیایید صادق باشیم، همه چیزهایی که با تعطیلات شما همراه است شامل سواحل شنی سفید و نوشیدنی های استوایی با چترهای کوچک نیست.

گاهی اوقات سفر می تواند یک مصیبت باشد – تغییر منطقه زمانی، امتحان کردن غذاهای جدید و هیدراته نماندن. در مواردی، این گونه ها می توانند برای برخی افراد منجر به یبوست شوند.

کارشناس سفر بین‌المللی و نویسنده پرفروش، Joel Widzer، Psy.D، موافق است و اضافه می‌کند: «حتی زمانی که مسافران با خیال راحت به مقصد خود می‌رسند، اغلب تأثیرات احتمالی غذاهای مختلف و غذاهای محلی را پیش‌بینی نمی‌کنند. من همیشه پیشنهاد می‌کنم که یک ملین همراه خود داشته باشند تا مطمئن باشند.»

برای جلوگیری از ابتلا به معده درد و مشکلات یبوست، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

• هیدراته بمانید.
• وعده های غذایی متعادل بخورید.
• میل به دفع مدفوع را نادیده نگیرید.

این توصیه نه تنها برای سفر توصیه می شود، بلکه تمرین خوبی است که در خانه نیز رعایت شود. با این حال، اگر هنوز یبوست دارید، قرص Senokot را امتحان کنید. محصولات Senokot حاوی یک ماده ملین گیاهی طبیعی است که باعث تسکین ملایم و یک شبه یبوست های گاه به گاه می شود، به علاوه برای بیش از 55 سال توسط پزشکان و داروسازان توصیه شده است. تبلت های Senokot TO GO، یک بسته کوچک از چهار تبلت، یکی از همراهان ضروری سفر هستند که وارد فصل تعطیلات می شویم. آنها راحت و ظریف هستند. لطفا قبل از استفاده برچسب کامل محصول را بخوانید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.