مراقبت های پیشگیرانه

بدون شک شما شروع به شنیدن در مورد بازار بیمه سلامت جدید کرده اید، بخش مهمی از قانون مراقبت های بهداشتی که از اول اکتبر برای تجارت باز می شود. اما احتمالاً هنوز سؤالاتی دارید. خوب، ما پاسخ هایی داریم.
بهترین مکان برای آخرین و دقیق ترین اطلاعات در بازار، وب سایت به روز شده HealthCare.gov است. در این سایت می توانید یاد بگیرید که چیست، چه کسی می تواند برای بیمه نامه اقدام کند، چگونه بیمه شود، چگونه هزینه های خود را کاهش دهید و موارد دیگر. بازار به شما کمک می کند بیمه درمانی متناسب با بودجه شما و نیازهای شما را بیابید، با دردسر کمتر. اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، اطلاعاتی نیز برای شما وجود دارد.
مهم نیست در کجا زندگی می کنید، می توانید از برنامه های بهداشتی خصوصی بیمه بخرید که مجموعه ای جامع از مزایا را پوشش می دهد، از جمله ویزیت پزشک، اقامت در بیمارستان، مراقبت های پیشگیرانه و نسخه ها. و برنامه‌های موجود در بازار نمی‌توانند به دلیل شرایطی که از قبل وجود دارد، پوشش شما را رد کنند.
با یک برنامه، همچنین می‌توانید ببینید آیا واجد شرایط Medicaid یا برنامه بیمه سلامت کودکان هستید یا پس‌اندازهایی که می‌توانید بلافاصله برای کاهش حق بیمه سلامت خود استفاده کنید.
شروع ثبت نام از 1 اکتبر 2013.
برای آماده شدن به HealthCare.gov مراجعه کنید
می‌توانید اطلاعات مربوط به خود را بخوانید، چک‌لیست‌ها را چاپ کنید و ویدیوها را تماشا کنید تا به شما کمک کند برای درخواست و ثبت‌نام آماده شوید.
شما و خانواده‌تان می‌توانید همه طرح‌های بهداشتی واجد شرایط را در منطقه خود بررسی کنید و زمانی که آماده شدید، درخواستی را پر کنید. شما می‌توانید با اطلاعات بهتر، از جمله جزئیات در مورد مزایا و قیمت‌ها که به زبانی واضح و قابل درک ارائه شده است، کنترل را در دست بگیرید، بنابراین قبل از انتخاب، می‌دانید حق بیمه، فرانشیزها و سایر هزینه‌های شما چقدر خواهد بود.
هنگامی که در مورد یک برنامه تصمیم گرفتید، نیازی به رفتن به جای دیگری ندارید. از اکتبر، می‌توانید برای پوششی که از ۱ ژانویه ۲۰۱۴ شروع می‌شود، مستقیماً در Marketplace ثبت‌نام کنید.
کمک می خواهید یا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟
شما می توانید در یک گفتگوی اینترنتی در وب سایت شرکت کنید. یا با شماره رایگان 1-800-318-2596 تماس بگیرید تا با یک نماینده خدمات مشتری صحبت کنید و افرادی در جامعه شما خواهند بود که می توانند در انتخاب شما کمک کنند.
اکنون از HealthCare.gov دیدن کنید تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد بازار دریافت کنید. 1 اکتبر برگردید، یک درخواست را پر کنید و ثبت نام کنید. به همین راحتی است.
تهیه شده توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.