فلج از خواب

هنگامی که گرگ شپرد، بازیکن خردسال تیم شیکاگو وایت ساکس، مصدومیت ورزشی خود را که در سال 2000 زندگی خود را تغییر داد، به یاد می آورد، جایی که در تعقیب یک توپ مگس به دیوار سمت چپ مرکز زمین کوبید، سخنان او ساده است.

"دیوار پیروز شد."

صبح روز بعد، شپرد تقریباً فلج از خواب بیدار شد. شپرد می‌گوید: «نمی‌توانستم بدنم را از تخت بلند کنم، سرم را بچرخانم یا بازوی راستم را حرکت دهم. طبیعتاً همسرش در آن زمان می خواست فوراً او را به اورژانس برساند. اما شپرد چیز دیگری در ذهن داشت.

او به یاد می آورد: «به او گفتم که «دفتر تلفن را باز کند و برای من یک متخصص کایروپراکتیک پیدا کند.»

اگرچه شپرد ممکن است در آن زمان متوجه نشده باشد، این تصمیم یک تغییر بازی بود.

این ورزشکار جوان به دلیل غیبت طولانی در حالی که مجبور به بهبودی شده بود، از دست دادن شغل خود وحشت داشت. تیم شپرد پس از ملاقات اولیه با یک متخصص کایروپراکتیک، او را برای نظر دوم نزد یک جراح گردن و ستون فقرات فرستاد. جراح جراحی را برای ترمیم آسیب ناشی از برخورد در گردنش توصیه کرد، اما شپرد ترجیح داد به پزشک کایروپراکتیک خود ادامه دهد.

شپرد می‌گوید: «وقتی او پشت سر من را به جای خود بازگرداند، بازویم شروع به کار کرد. چند روز بعد، توانستم سرم را بچرخانم و سطح درد من به شدت کاهش یافت. شگفت زده شدم."

پس از آن، او هرگز یک بازی را در تمام فصل از دست نداد.

اکنون، دلیل اینکه شپرد می‌داند که «پس‌سر» به قسمت پشتی جمجمه اشاره دارد که با ستون فقرات گردنی مفصل می‌شود این است که - پس از سال‌ها مربیگری و صحبت‌های انگیزشی پس از پایان دوران حرفه‌ای‌اش در بیسبال - شپرد در واقع به دنبال رویایی است که در آن نگه داشته است. پشت ذهن او از زمان سقوط. او به تازگی اولین سال تحصیلی خود را در کالج کایروپراکتیک به پایان رساند و به جمع ورزشکاران دیگری مانند جری رایس، اسطوره NFL، به عنوان حامی بزرگ بنیاد پیشرفت کایروپراکتیک پیوست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.