سردرد یا خستگی ناشی از انجام کار نزدیک

فعال ماندن کلید یک سبک زندگی باکیفیت است - چه شرکت در یک رویداد ورزشی، چه در یک استراحتگاه یا صرفاً با دوستان در هنگام ناهار ملاقات کنید. اما نمی توان انکار کرد که اگر نتوانید به وضوح ببینید، مقدار زیادی از این «کیفیت» را از دست می دهید.
اگر شما مانند بسیاری از افراد بالای 40 سال هستید که در تلاش برای تمرکز بر روی اشیاء نزدیک یا چاپ کوچک هستند - از جمله همه چیز از تلفن های هوشمند گرفته تا منوی رستوران ها - ممکن است دچار مشکل بینایی شده باشید که به نام پیرچشمی شناخته می شود.
پیرچشمی از دست دادن تدریجی توانایی چشم برای تمرکز فعال بر روی اجسام نزدیک است. این بیماری با سیر طبیعی پیری - عموماً در حدود 40 سالگی - رخ می دهد و به نوعی اصلاح بینایی نیاز دارد.
علائم رایج عبارتند از:
* نیاز به نگه داشتن مطالب خواندن در فاصله بازو
* تاری دید در فاصله خواندن عادی
* سردرد یا خستگی ناشی از انجام کار نزدیک
آشنا بنظر رسیدن؟
متخصص مراقبت از چشم شما می تواند به انتخاب بهترین و راحت ترین گزینه تصحیح بینایی برای شما کمک کند. اما یک گزینه موثر برای اصلاح پیرچشمی، لنزهای تماسی چند کانونی ویژه طراحی شده است.
به عنوان مثال، لنزهای تماسی Air Optix Aqua Multifocal، نه تنها می توانند دید واضحی را ارائه دهند، بلکه به راحتی در برنامه روزانه شما قرار می گیرند - چه در محل کار، چه در خانه، چه در محل کار یا حتی در حال انجام ورزش. همه اینها در حالی که راحتی تمام روز را فراهم می کند و به شما کمک می کند بهترین ظاهر خود را داشته باشید.
هنگام انتخاب لنزهای تماسی چند کانونی:
صبور باشید: مغز باید یاد بگیرد که چگونه با نسخه های جدید یا متفاوت لنزهای تماسی سازگار شود. از آنجایی که لنزهای تماسی Air Optix Aqua Multifocal برای کمک به تصحیح مشکلات بینایی در تمام فواصل، نزدیک تا دور طراحی شده‌اند، اصلاح پیرچشمی به زمان نیاز دارد.
بدانید چه چیزی باید انتظار داشته باشید: متخصص مراقبت از چشم شما می تواند به شما کمک کند تا در مورد فرآیند تناسب، که در دستیابی به رضایت بینایی مهم است، درک کنید و انتظارات خود را تعیین کنید. این شامل آزمایش لنزهای تماسی در طول یک تا دو هفته است.
راحتی در تمام روز مهم است: ماده ای که لنزهای تماسی از آن ساخته شده اند مهم است. بنابراین حتماً با ECP خود در مورد لنزهایی که از موادی ساخته شده‌اند که نشان داده شده است راحتی خود را حتی پس از پایان یک ماه استفاده حفظ می‌کنند، مشورت کنید، که کلید رضایت شماست.
برای اطلاعات بیشتر در مورد پیرچشمی یا لنزهای تماسی چند کانونی، یا دانلود کوپنی برای آزمایش رایگان لنزهای تماسی Air Optix Aqua Multifocal
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.